اپیلاسیون موهای زائد در صدها سالن اپیلاسیون اپی یار

رفع تیرگی واژن و درمان تیرگی ناحیه تناسلی 100%موثر

در دهه های اخیر با افزایش بی رویه استفاده از ژیلت برای زدودن موهای زائد بدن تیرگی در قسمت های مختلف بدن منجمله تیرگی واژن شایعتر شده که متاسفانه غریب به 40 درصد مردم مبتلا به این عارضه هستند و آمارها نشان از افزایش شدید این رقم دارد. رفع تیرگی واژن روش های مفید و موثر مختلفی دارد که از آن جمله می توان به رفع تیرگی واژن با کرم ، رفع تیرگی واژن با لیزر و یا رفع تیرگی واژن با جوش شیرین اشاره کرد. در اینترنت مطالب مفید و نامفید بسیاری در این زمینه نوشته شده اما اپی یار مصمم به معرفی موثرترین و با صرفه ترین روش برای رفع تیرگی کشاله ران و واژن است که با بکارگیری آن تیرگی واژن شما برای همیشه درمان شده ودیگر دغدغه ای در این زمینه نخواهید داشت.

 

رفع تیرگی واژن , درمان تیرگی ناحیه تناسلی , روشن شدن پوست ناحیه تناسلی , رفع تیرگی کشاله ران


البته قبل از پرداختن به روش های درمانی تیرگی واژن بهتر است عواملی که باعث لک و تیرگی در ناحیه تناسلی مان می شود را بشناسیم و از بروز این عارضه پیشگیری کنیم. دلیل اصلی تیرگی واژن استفاده از ژیلت بوده و از دیگر دلایل می توان به پوشیدن شورت زنانه پلاستیکی و غیر نخی یا استفاده بیش از حد از ژل های شستشوی ناحیه تناسلی و همچنین نداشتن طهارت پس از رابطه جنسی اشاره نمود.

روش های مختلف درمانی برای رفع تیرگی واژن

شاید شما هم بارها از پزشک معالج خود یا بزرگترها سوال چگونه واژن سفیدی داشته باشیم را پرسیده باشید اما جواب قانع کننده ای دریافت نکرده باشید یا شما را با بیان اینکه تیرگی واژن ارثی بوده و درمانی برای آن وجود ندارد دست به سر کرده باشند اما من به شما قول می دهم که با مطالعه این مطلب روش های مختلف رفع تیرگی واژن را یاد گرفته و با بهترین روشی که خودم هم از آن استفاده نموده ام تیرگی ناحیه تناسلی خود را برای همیشه درمان خواهید نمود.


درمان خانگی تیرگی واژن

صابون پاپایا. صابون پاپایا یک محصول اورگانیک و طبیعی است که استفاده مرتب از آن به روشن شدن پوست ناحیه تناسلی تان کمک می کند. در هر شبانه روز 2 بار صبح و شب از آن استفاده کنید ، تا نتایج را ببینید. همیشه بعد از تمیز کردن پاپایا از در موضع از مرطوب کننده استفاده کنید تا پاپایا پوستتان را خشک نکند.

 

رفع تیرگی واژن , درمان تیرگی ناحیه تناسلی , روشن شدن پوست ناحیه تناسلی , رفع تیرگی کشاله ران

همچنین شما می توانید یک تکه پاپایای رسیده را پوست کنده و بزرگترین تکه آن را روی واژن تان بمالید. 30 دقیقه بعد موضع را خوب با آب شسته و خشک کنید. در عرض چند هفته رنگ واژن تان روشن تر خواهد شد.

مخلوط آب لیمو و ماست. ¼  پیمانه اب  لیمو را با  یک قاشق غذاخوری از ماست مخلوط کرده و روی ناحیه تناسلی خود بمالید. این ترکیب یک درمان خانگی تیرگی واژن بوده که در طولانی مدت باعث کاهش تیرگی و درمان کامل آن می شود اما نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد که متاسفانه در دنیای امروز داشتن صبر ایوب کمی دور از انتظار است. بعد از تمیز کردن آن جهت هیدراته و مرطوب نمودن موضع از ژل آلئورا استفاده نمایید. این ترکیب نباید  بلافاصله بعد از اصلاح استفاده شود، چون ممکن است باعث تحریک آن ناحیه شود.

استفاده از خمیر بادام. تعدادی مغز بادام را به مدت 24 ساعت خیس کرده ، سپس پوست آن را  کنده و چند قطره شیر اضافه کنید تا خمیر شود. ترکیب به دست آماده را روی تیرگی ناحیه تناسلی خود بمالید و بعد از 1 ساعت با آب ولرم بشویید. با استفاده مرتب از این ترکیب به مرور زمان تیرگی کمتر شده و کاملا از بین خواهد رفت.

استفاده از شیر برای رفع سیاهی واژن. مقداری شیر را در یک کاسه ریخته و پنبه را به آن آغشته نمایید سپس روی پوست خود بمالید. شیر یک نرم کننده و سفید کننده طبیعی است و در تمامی منازل یافت می شود که علاوه بر رفع تیرگی باعث حفظ طراوت پوست می شود. اما انتظار سفیدی یک شبه واژن تان را نداشته باشید با استفاده منظم، می توانید به نتیجه مطلوب برسید.

پراکسید را با پنبه روی موضع بمالید و پس از 15 دقیقه پاک کنید. این کار را 2 بار در روز انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید. از آنجایی که پراکسید یک ماده اسیدیست ، بنابراین بهتر است بعد از شستن آن کمی روغن بادام یا نارگیل به موضع بمالید تا خنک شود . همانند ترکیب آبلیمو و ماست ، پراکسید هم بهتر است بلافاصله بعد از اپیلاسیون استفاده نشود چون ممکن است باعث تحریک پوستی و جوش زدن آن موضع شود.

رفع تیرگی واژن با جوش شیرین

اگر از مادربزرگ ها و حتی مادرتون درباره تیرگی واژن و روشی که برای برطرف کردن آن استفاده می کردند بپرسید مطمئنا یکی از روش هایی که به آن اشاره می کنند رفع تیرگی واژن با جوش شیرین خواهد بود. برای تکمیلتر کردن این مقاله و تبدیل آن به یک مرجع کامل برای درمان تیرگی واژن روش استفاده از جوش شیرین برای درمان سیاهی واژن را هم با شما در میان می گذارم.

مواد لازم :

1 قاشق غذاخوری جوش شیرین

1 قاشق غذا خوری آب

زمان آماده سازی :

2 دقیقه

مدت درمان

15 دقیقه

نحوه استفاده از جوش شیرین برای رفع تیرگی واژن

  1. جوش شیرین را با آب مخلوط کرده و  2 دقیقه صبر کنید تا حالت نیمه خمیری به خود بگیرد
  2. پوست خود را تمیز و خشک کنید
  3. مخلوی را که تهیه کرده اید روی پوست خود بمالید و 15 دقیقه صبر کنید
  4. پوستتان را با آب سرد شستشو دهید
  5. یک مرطوب کننده گیاهی روی پوست خود بمالید

تا کی از این مخلوط استفاده کنم ؟

تا زمانی که تیرگی واژنتان روشن نشده از این مخلوط استفاده کنید پس از درمان تیرگی واژن با جوش شیرین هر 2 هفته یک بار این ترکیب را روی پوست خود بمالید.

در بالا روش های خانگی درمان تیرگی واژن را با شما در میان گذاشتیم اما نوبتی هم که باشه نوبته درمان های دارویی تیرگی واژن است که در ادامه درباره آن مفصل توضیح داده ام.

درمان دارویی تیرگی واژن

در مورد استفاده از یک کرم سفید کننده خوب حاوی هیدروکینون از پزشک معالجتون سوال کنید. این نوع کرم از تولید ملانین در پوست جلوگیری به عمل می آورد. این روش یکی از پرطرفدارترین درمان ها برای رفع تیرگی است با این حال، اگر غلظت آن بیش از حد بالا باشد و یا اگر برای طولانی مدت از این متد استفاده شود، می تواند تغییر رنگ را بدتر کرده یا معکوس عمل کند. بیماری های کبدی از جمله عوارض این روش درمانی برای رفع سیاهی ناحیه تناسلی است.

رفع تیرگی واژن , درمان تیرگی ناحیه تناسلی , روشن شدن پوست ناحیه تناسلی , رفع تیرگی کشاله ران

 

با متخصص پوست خود در مورد درمان بوسیله سفید کننده پوست ملایم مشورت کنید. در بازار کرم هایی عرضه شده اند که ترکیبات گیاهی داشته و به نظر می رسد عوارضی نداشته باشند، کرم رفع تیرگی بدن هربادرم از آن جمله است که از عصاره های گیاهی برای تولید آن استفاده شده است. بسیاری از خریداران از آن راضی بوده و خود من هم از این کرم برای رفع تیرگی زیر بغل و ناحیه تناسلی ام استفاده کرده ام. دوره استفاده اش 60 الی 90 روزه است.

رفع تیرگی واژن , درمان تیرگی ناحیه تناسلی , روشن شدن پوست ناحیه تناسلی , رفع تیرگی کشاله ران

 

با پزشک معالج خود درباره روش های درمانی ای مانند سفید کننده کلر مشورت کنید و از مناسب بودن آن برای درمان تیرگی واژن خود سوال کنید. این ترکیب تنها توسط پزشکان متخصص قابل تجویز بوده و با توجه به غلظت سفید کننده آن ، متخصصین پوست و پزشکان تنها کسانی هستند که مجاز به انجام آن برای روشن شدن پوست ناحیه تناسلی تان هستند.

رفع تیرگی واژن , درمان تیرگی ناحیه تناسلی , روشن شدن پوست ناحیه تناسلی , رفع تیرگی کشاله ران

 

لیزر موهای زائد. اگر سیاهی واژن تان ناشی از اپیلاسیون، ژیلت، و یا ....می باشد  لیزر موهای زائد جایزگین مناسب برای اپیلاسیون موهای زائد تان خواهد بود. اگرچه این روش خود به عنوان یک متد نیمه دائمی برای در امان ماندن از موهای زائد به حساب می آید ، با این حال رشد دوباره موها بسیار دیرتر خواهد بود. حتما تمامی جلسات پیشنهادی متخصص لیزر مو را کامل انجام داده و فکر نکنید که آنها به خاطر درآمد بیشتر جلسات بیشتری برای مراجعه به شما پیشنهاد می دهند.

رفع تیرگی واژن , درمان تیرگی ناحیه تناسلی , روشن شدن پوست ناحیه تناسلی , رفع تیرگی کشاله ران

 

پیشگیری از تیرگی واژن

لایه برداری. آرنج و زانو تنها جایی نیست که سلول های پوستی مرده جا خوش کنند ، بلکه در مناطق دیگر پوست بدن هم دیده می شوند. هنگامی که تجمع آنها در یک نقطه بیش از اندازه باشد، می توانند پوست را تیره تر کنند. قبل از اصلاح، منطقه را به آرامی با استفاده از لیف، اسکراب یا برس لایه برداری کنید. این کار پوست خشک را برطرف کرده و همچنین در جلوگیری از تحریک پوست و موی زیر پوستی در ناحیه بیکینی کمک می کند.

استفاده از کرم ضد آفتاب. در صورتی که تمایلی به تیره شدن ناحیه بیکینی تان ندارید هنگام حمام آفتاب، از کرم ضد آفتاب برای جلوگیری از نفوذ تشعشعات مضر خورشید به پوست ناحیه بیکینی استفاده کنید. یک کرم ضد آفتاب با یک شماره SPF بالا (فاکتور حفاظت از آفتاب) مانند SPF 45 به پوست اطراف ناحیه تناسلی خود بمالید. بعد از حمام آفتاب بهتر است از روغن زیتون که یک نرم کننده طبیعیست استفاده کنید.

پوشیدن لباس نخی گشاد و راحت. یکی از دلایل تیرگی واژن عرق سوختگی است که معمولا پوشیدن لباس های پلاستیکی و تنگ در روز های گرم تابستان باعث عرق سوختگی ناحیه تناسلی می شوند . از پوشیدن لباس پلی استر و دیگر پارچه های مصنوعی اجتناب کنید، زیرا مانع از نفس کشیدن پوست شده و علاوه بر آن لباس های تنگ باعث خستگی زودرس شما خواهند شد.

رفع تیرگی واژن , درمان تیرگی ناحیه تناسلی , روشن شدن پوست ناحیه تناسلی , رفع تیرگی کشاله ران

 

از تیغه های با کیفیت استفاده کنید و به آرامی در جهت رشد مو تیغ را بکشید. اگر اصلاح مو،  پوست را تحریک کند، می تواند باعث تیرگی آن شود. اساسا، لکه های تیره ناشی از تحریکات پوستی، پشت سر هم هستند. اپیلاسیون روزانه موهای ناحیه تناسلی باعث واکنش پوست در برابر آن و حفاظت از خود با تیره تر کردن پوست می شود. هر گونه زخم و آسیب پوستی از عوامل اصلی لکه های پوستی به شمار می آیند.

مصرف میوه و سبزیجات بیشتر. میوه ها خوشمزه ای مانند پرتقال و انواع توت ها، سبزیجات، مخصوصا سبزیجات برگدار دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان ها هستند که به روشن تر شدن رنگ پوست کمک می کنند. آب آشامیدنی نیز به پاکسازی سموم از بدن کمک شایانی می کند.

رفع تیرگی واژن , درمان تیرگی ناحیه تناسلی , روشن شدن پوست ناحیه تناسلی , رفع تیرگی کشاله ران

 

آب بیشتری بنوشید یکی از بهترین روش های سم زدایی از بدن نوشیدن آب بسیار است. هیچ استانداردی برای مقدار مصرف آب در طول روز وجود ندارد اما به عنوان یک قاعده کلی، زنان و مردان روزانه باید 8 لیوان آب مصرف کنند.

رفع تیرگی واژن , درمان تیرگی ناحیه تناسلی , روشن شدن پوست ناحیه تناسلی , رفع تیرگی کشاله ران

مواردی که در بالا عنوان شد برای رفع تیرگی زیر بغل هم صادق هستند

اما روشی که تیرگی واژن خودمو درمان کرد

به پیشنهاد صمیمی ترین دوستم سمیه که قبلا از کرمی به نام ویاکسی برای رفع تیرگی واژن و زیر بغل خود استفاده کرده بود. از این کرم تهیه کردم و با اینکه اصلا اعتقادی به درمان شدن تیرگی با این کرم نداشتم اما مرتب از آن استفاده نمودم بعد از 1 هفته دیدم نه واقعا داره تیرگی کمتر می شه با اینکه قبلا کرم های زیادی استفاده کرده بودم ( از کرم والنسی و ... ) اما اصلا فایده ای ازشون ندیده بودم برای همین اعتمادم نسبت به رفع تیرگی واژنم توسط کرم ، صلب شده بود اما کرم رفع تیرگی ویاکسی معجزه کرد. برای همین بود که تصمیم به نوشتن این مقاله گرفتم تا شما را هم از وجود همچین کرم موثری مطلع کنم تا پولتونو حروم جنس های به درد نخور نکنید. برای اینکه در گوگل الاف سایت های مختلف و فیک نشین لینک فروشگاهی که من این کرمو ازش تهیه کردمو باهاتون به اشتراک می زارم.

http://www.tazminiha.com/product/Genital-area-armpit-darkness-whitening-cream

امیدوارم با مطالعه این مطلب توانسته باشید به هدف اصلی خود که پیدا کردن روشی برای رفع تیرگی واژن بوده برسید و با بهره گیری از راهکارهای مختلف مطرح شده در آن تیرگی ناحیه تناسلی خود را برطرف نموده باشید. دوستان گلم روشن شدن پوست ناحیه تناسلی به همین آسانی بوده و تنها نیاز به نظم در استفاده از یکی از روش های بالا دارد.
 


کلمات کلیدی : رفع تیرگی واژن درمان تیرگی ناحیه تناسلی روشن شدن پوست ناحیه تناسلی رفع تیرگی کشاله ران تیرگی واژن
نویسنده : اپی یار | تاریخ : 11/11/2017 5:34:00 PM

برترین سالن های اپیلاسیون ایران


خاتون

خاتون

تهران


به پوستتان احترام بگذاريد🌹🌸🌺🌷🌻 انجام كليه امور وكس و اپيلاسيون ليفت و لمينت مژه و ابرو،،كاملا تخصصي وتضميني همه روزه بجز جمعه ها از ٩ صبح الي ٦ بعداز ظهر. ...



جزئیات ...
مرکز مراقبت پوست،فشیال، اپيلاسيون و وكس خاتون

مرکز مراقبت پوست،فشیال، اپيلاسيون و وكس خاتون

تهران


ارائه كليه خدمات پاکسازی و فشیال پوست،، لیفت و لمینت مژه و ابرو،، وكس و اپيلاسيون با پيشرفته ترين متد روز با استفاده از مواد فرانسوی ، مومهاي فاين وكس ...



جزئیات ...
سالن بدن زیبا

سالن بدن زیبا

تهران


اولین سالن وکس تخصصی ویژه اقایان در ایران نماینده وکس مالزی در ایران اموزش دیده و سابقه ۵سال کار در کشور مالزی تنها مرکز تخصصی وکس با مواد مخصوص اقایان در ...



جزئیات ...

اپیلاسیون تخصصی هوردخت

اپیلاسیون تخصصی هوردخت

مشهد


اپیلاسیون تخصصی با بهترین مواد ضدحساسیت و کادری مجرب در کمترین زمان با یکبار مراجعه صددرصد مشتری ما خواهید شد ساعت کاری ۱۱ تا ۷ ...



جزئیات ...
سالن تخصصی اپیلاسیون ایده

سالن تخصصی اپیلاسیون ایده

مشهد


خاص بودن را با ما تجربه کنید دارای اتاق مجزا مخصوص اپیلاسیون با برند های معروف بیوتی ایمیج موم ترکیبی ویژه پک یک بار مصرف با اولین مراجعه مشتری دائم ما ...



جزئیات ...
گروه زیبایی کهبد

گروه زیبایی کهبد

مشهد


اپیلاسیون کل بدن باموم دایم وگیاهی۰۶۰۰۰تومان کسانی که ازاین سایت تماس بگیرن ۳۰%تخفیف استفاده ازژل ضدحساسیت استفاده ازلوازم یکبارمصرف ساعت کاری از۱۰صبح ...



جزئیات ...

سالن زیبایی شب

سالن زیبایی شب

شیراز


اصلاح ابرو و صورت با شمع خمیری اپیلاسیون به سبک جدید میکرو درم همرا با لیفتینگ با نازلترین قیمت انواع ماساژ بدن و تمامی خدمات آرایشی 20% تخفیف کلیه ...



جزئیات ...

سالن اپيلاسيون و اسپا فلور بيوتي اصفهان

سالن اپيلاسيون و اسپا فلور بيوتي اصفهان

اصفهان


اپيلاسيون حرفه اي هاااا🙋🙋 اصفهان خدمات خاص 👌مخصوص افراد خاص 👸 اپيلاسيون با خشاب وكس بهمراه لوسيون مخصوص بدن جهت رفع زير پوستي و جوش و خشكي پوست پديكور ...



جزئیات ...
لیزر موهای زائد زیرنظر پزشک متخصص

لیزر موهای زائد زیرنظر پزشک متخصص

اصفهان


ليزر موهاي زائد با جديدترين دستگاه روز دنيا با ٣٠ درصد ...



جزئیات ...
سالن زیبایی سمیرا میس

سالن زیبایی سمیرا میس

اصفهان


فوق تخصص گریم عروس با جدیدترین متد خدمات حرفه ای اپیلاسیون ، طراحی ناخن ، اکستنشن مو و مژه ...



جزئیات ...

سالن زیبایی مهرسیما

سالن زیبایی مهرسیما

رشت


کلیه خدمات آرایشی ، میکاپ ، شنیون ، هاشور ابرو ، رنگ و لایت و خدمات اپیلاسیون در فضای کاملا مجزا و ...



جزئیات ...